äntligen här

Nu har jag haft ett avbrott i bloggandet en vecka.  Det var abslout inte meningen men jag har haft tjutt-tjutt hela veckan.  Har jobbat, varit i stockholm hela helgen och kom nyss hem  från en middag med ex-kollegor från psykiatrun. Det låter tokigt, men den vi skulle fira dök aldrig upp....  men vi hade kul ialla fall (han hade glömt bort middagen och vi hade låtit det vara en hemlighet att vi sku fira honom...). drack ett glas vin och en cider. mums. dock var det en riktigt skitrestaurang (hotellrestaurang). det hade utannonserats att det var en ny krögare o allt, men det var äckligt och fööör dyrt.  Och tro mig, 20 pers kan inte ha fel, alla tyckte et var äckligt mat. uch och fy, men det är bara att acceptera och gå vidare med sin erfarenhet ;D

Måste berätta att jag trivs otroligt bra på jobbet och ångrar inte för en sekund att jag valde att säga upp mig! Allt har sin tid och min tid var slut på den andra arbetsplatsen.
man måste våga ta steget bara, och jag är otroligt stolt över mig själv att jag vågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0