sovmorgon

*tjowtjoww* Sovmorgon!
Härligt, steg upp för en stund sen efter att ha dragit mig under täcket en halvtimme. Fick sen bråttom upp då jag kom på att jag inte har något att äta till frukost. Så fick fixa ihop några scones. Nu är de i ugnen och och kaffebryggaren puttrar. på...... känns ganska lyxigt! -  varma scones med smör och en kopp kaffe :)


Ska snart bege mig iväg till läkaren då man är lite krackliger, får se vad det kan vara för något man drabbats av. 

Vintageaffären måste jag kontakta, så att jag kan bära dit alla kassar jag har, ska visa upp alla kläder  och ge ett prisförslag...det är ganska svårt. Vill ju tjäna lite på kläderna förstås, men är ju samtidigt glad om någon annan vill använda dem. i

nu mysfrukost i soffan
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0