hmm... hur gör man nu?

Har aldrig bloggat förut och har alltid tänkt att man måste ha döööroliga saker att skriva om när man bloggar.
Men tänkte göra ett försök och börja nu och dela med mig av min vardag och  mina tankar.

Slutade kl 14 idag, skönt.... det var lite rajkuli-rajkuli på jobb, så det var skönt att få gå ifrån lite tidigare.
Men vad gör man då när man kommer hem? Jo, slänger sig på soffan och sover till kl. 17... just snyggt!  Sen blev det allt att sega sig till att laga lite mat... Nu är jag nyss hemkommen från en långpromenad (i regnet -ljuvligt) och scones har jag i ugnen. Måste ju ha frukost imorgonbitti.


Gick förbi en vintageaffär också, de var intresserade av att sälja mina kläder på kommision - Kul! Nu ska alla kläder ut som jag knappt använt eller är för stora. Är riktigt skönt att bli av med dem samt att man kan tjäna sig lite pengar. Orkar inte lägga ut på tradera eller liknande så...
Det är något speciellt med att rensa ur sitt liv som ger en så mycket energi, mår så mycket bättre när man omvärderat sitt liv och fått tänka över sitt materialistiska beroende (kommer berätta  mer senare om vad jag pysslat med de senaste månaderna...).

Nu sängen så man är lite pigg imorgonbitti på jobb.

/ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0