Incognito

Eftersom jag bloggar "incognito" har jag tänkt att skala av allt som kan "avslöja" mig.... Eller asså, jag har prestationsångest from hell så om nån skulle veta att det var jag som skrev skulle jag få skrivkramp. Därför  har jag löst mitt problem med att inte skriva ut nån presentation av mig själv eller mitt namn.
Vill inte heller påstå att det är många som läser det här heller.... Jag är säkert på att det är lillasyrran enbart.. ;)
Men såklart! Jag är en stortrut med noll pokerface, kan aldrig hålla en hemlighet (som handlar om mig själv asså!) utan måste läcka ut till åtminstone lillesyrran....  Så en bild på mig själv lägger jag ut här nu hihi.
Förresten så fick jag skrivarmood idag på arbetet. Satt rakt upp och ner i kontorsstolen och stirrade ut på ätande människor vid borden på torgcafét, kom då på att jag ju kunde skriva lite. Men när jag sedan kollade mailen så hade de skickat en ny skrivaruppgift, eller så hade jag missuppfattat allt från början... :S
Så nu får jag ändra lite på perspektivet.....
Imorgon ska jag se Mark Levengood med en kompis, han kommer till en bokhandel och pratar lite om sin nya bok! Whoohooo!
Nu ta av sig finfinklänningen (vet inte varför jag har den på mig?) och sova sova sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0