lördag

Igår var jag på Kulturnatten här i stan, trots mina elva år här på ön har jag aldrig varit där. Men nu tog jag del av nästan hela programmet, blev att springa runt en del men det var kul. Lyssnade på ett band som spelade på vårt bröllop... stod och tänkte på hur kul det var på bröllopsfesten.... och så shit happens...
Sedan blev det att gå till uteställen,  blev trött och gick hem tidigt.

Fick låna en kompis bil över helgen, jättechysst av henne att låna ut den! Så nu kan jag fara vart jag vill. Ringde exet faktiskt och vi ska rensa ur det lilla huset vi äger tillsammans idag så att det kan säljas snart.

har annars stor lust att gå ut och shakea av mig lite ikväll, inget går upp mot diskotekande när man e lite nere. samtidigt som jag har en lust till att bara basta och ligga i soffan... hmmm hur ska det gå ihop?
Får se vad som händer....

Slutet på en fin era har ju tagit slut, så det här är ju den helgen då jag är mittemellan ett avslutat och ett nybörjat jobb. Spännande att se hur det går nu på måndag...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0