O spöket säger buuuu....

Har varit ensam på en ansvarig position idag på arbetet. Riktigt kiva var det men efter att i stort sett inte gjort någonting hela veckan var det riktigt rajkuli just när jag arbetade. Men nu har jag ju fått en inblick i hur det kan vara. Har ett kontor mitt i stan med utsikt över torget, kommit på mig själv med att sitta och stirra på alla människor som fikar, spatserar och eller säljer saker, och drömmer mig bort...

Senare idag ska jag träffa en vän jag inte sett på länge.... eller på  fem dagar.... men det känns som längre tid har gått då vi har så kul ihop.

Jopplar mkt om spöket nu... men men...
Ångrade mig ju men insåg sedan att det är tillbaks på ruta ett igen och inget i beteendet har ändrats... men hur göra nu då? Jag kan ju inte hålla på och ändra mig hela tiden.... äsch det får väl rinna ut i sanden detta här.... orkar inte hålla på hur länge som helst...
Men det är igen en massa mess som det inte svaras på , sen får jag mess som jag inte vet hur jag ska svara på, och det är lika hett varvat med kylighet som förr.  Sen ska man vara tillgänglig när han villl..fast det är jag ju inte längre..... :S    Svårt att förklara....

Imorgon ut med gamla kollegor, ska bli hur kul som helst. Måste dock hålla i the moneys så det blir att snåla in på allt. Men kul ska det bli iaf. 

Nu käka lunch. slutat tidigt.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0