Rajkuli pajkuli

Igår vaknade jag till regnsmatter mot fönstret.. finns det nåt vackrare ljud?
Drog mig under täcket i 15 minuter, låg och tänkte på att här och nu känns allt så bra, eller känns och känns... känslor går ju alltid upp och ner.... men i grund och botten har jag lyckats skapa mig ett liv jag trivs med.

Sen går det ju att fila på allt... nya tapeter, smalare midja, vacker klänning... inga misstag som i helgen när det blev lite häpphäpp med spöket både fredag och lördag.. Sen jopplade en annan nisse in i mitt liv sådär bara..

Hmm.... berättar mer senare om det senare... Ska på möte nu.

Om spöket skriver jag inte mer....  kan bara säga att jag åter tog tillbaka min värdighet igår med råge. För jag är faktiskt en sån tjej som vet vad hon är värd - och det är mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0