rullarirullara

Nu har det hänt myky....

Som vanligt hände ingenting när jag och exet skulle vara smidiga och kasta ut all bråte och städa upp i huset.. Så nu tar det väl en månad till tills det kan säljas.... Istället åkte vi till loppis och fikade. Vi kan umgås på en bra nivå faktiskt (asså exet från det långa förra relationen)....

Igår umgicks jag med två nära vänner, dock inte samtidigt. Riktigt kiva! Har kommit på att jag älskar verklligen att vara med människor!

Idag var det första dagen på det nya jobbet, riktigt bra var dte! imorgon startar jag upp med egna samtal och allt!
Bra arbetsklimat där verkligen! men kommer att bränna proppskåpet x flera men vilken lärdom jag kommer att få för livet!
Dock var det väl inte lika kul att jag inte fanns uppskriven nånstans, inte på arb.listan eller på nåt förordnande... men man ska ta allt med en klackspark och nu e det löst!

Sen har jag gjort nåt skumt... återkommer till det efetr ikväll... har nämligen gjort nåt så att värdigheten försvann... (se tidigare inlägg) och ikväll ska vi träffas igen.... måste se till att ha the power hela tiden.... men hur?? Nå får se hur dte blir.

Nu pizza  för imorgon ska jag börja på gym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0