aug 26, 2010

Jag måste sluta var så disträ på jobbet och annars ( just nu chattar jag samtidigt som jag skriver här, så det går lite knackligt)
På mitt gamla jobb snackade jag kakk om en person som hörde allt, råkade trycka på polislarmet, såg en halvnaken kollega (se tid. inlägg), spillt vätska över viktiga papper... ja listan kan göras lång..
Och nya jobbet då? - Jo då, gått på toa med öppen dörr, glömt att ringa ett viktigt samtal... andra veckan på jobb var ska det sluta?
jag e verkligen en kollvante.... och jag skäms men det blir bara så...... jag försöker låta bli men jag är en sån som gör bort mig.. hela tiden :)
Hihi fick rätta detta inlägg tre gånger innan jag publicerade det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0