testing testing - dagens outfit

I lördags var jag ut med två goda vänner. Vi drack inget utan satt bara vid ett bord på ett mysigt uteställe och bara snackade en massa strunt. Det var jättemysigt...tills magsjukan infann sig dårå.
Tog på mig en vacker klänning med en knytblus över... hihi, tänkte testa "dagens outfit" här i min blogg... alla verkar ju göra så...
Det som är kul är att mitt ansikte inte syns, och det blev så bara när jag fotade. Det är lite blurrigt pga av solljuset.
Koftan är från Stylein och klänningen från Twist & Tango.... :)
Annars så är det just bara träna och jobba, skönt. Och så virkar jag amigurumisar, hänger på en kompis till en pysselgrupp en gång i månaden så jag måste ha lite till dess och sitta o pilla med.
Imorgon ska jag verkligen få känna på att jobba ordentligt, ska bli spännande! Måste palla trycket och hålla mig till timeline, annars blir alla försenade!
Nu chattande och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0