Se framåt, glöm bakåt

Jag håller verkligen på att rensa ut all dålig energi i mitt liv just nu. Det är så skönt! Jag kastar eller säljer bort saker och kläder som jag inte längre behöver eller vi ha kvar. Samma process anammar jag på människor runt omkring mig. Jag "rensar ut" alla som inte ger mig den braiga energin jag behöver. jag avslutar inte kontakten med vänner, men jag ser till att umgås med flera människor och sparar min energinivå. Svårt att förklara men jag vill behålla min energi i bra balans, så orkar jag inte umgås med någon just den dagen så gör jag inte det. Men sen avslutar jag såklart kontakten med nissar som inte är mig värdiga.
Det som bla. startade min process (den process som fick mig av lämna mitt 11-åriga äktenskap, lämna hus, bilar, ekonomisk trygghet och nästan hela min sociala tillvaro) var att jag alltid sett mitt liv på ett visst sätt när jag är 30 år. Den dagen jag fyllde 28 insåg jag att det nu började bli bråttom. Det liv jag levde då var lååångt bort ifrån bilden jag hade av mig som 30-åring. Så det var bara att tuta och köra. Den tanken är det som leder mig i processen, och det är spännande! Självklart började tankarna långt innan, men de var bara tankar då.
Vet att jag når fram till slut, men det är väldigt gropigt och stormigt på vägen....
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0