Aug. 4, 2010

Sitter vid datorn vid fönstret. trots att persiennerna är uppdragna  så måste jag ha taklampan tänd. Det är så mulet ute. Tror att det är första gången som jag har taklampan tänd i denna lägenhet, nåja har ju bara bott här  två sommarmånader...
Imorse spöregnade det, fick cykla till jobbet med paraply balanserande i ena handen...ingen hit... såg säkert rolig ut oxå. Mission: Regnjacksinköp!

På jobbet var det snigelfart, men jag märker ändå att jag inte har haft nån woohoo-energi denna vecka. Jag har kommit med spydiga kommentarer till de nya vikarierna som inte är så insatta. Märker att jag huggit och snäst av lite då och då när de  kommer och frågar mig om råd. Bad BAD behavior!!
Det är inte likt mig, jag är väldigt lugn och tålmodig annars ( säger alla runt omkring) men denna vecka har inte varit min vän. Får analysera orsaken nån annangång.... om det nu e mig det e fel på.... det finns väl idioter i denna värld va? ;)


nu chatta med lillasyster
/ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0