ännu mer mys

idag gick jag ner till bastun i källaren, wohoo! Har aldrig våghat göra det förut, känns inte ok att sitta och basta nere i en källare ensam men jag tog mod till mig och gjorde det!  har typ tidigare önskat mig en bastukompis men ingen jag känner gillar att basta, det vore ju riktigt kiva om man kunde träffas och basta ihop med någon, källaren här är lite creepy. Men nu e det kirrat, jag vågade själv! Har inte bastat på 8 månader och det var det bästa jag gjort på länge. Att basta är riktigt spa för mig, jag behöver inget annat som nån facial eller liknande, bara bastu med stenaggregat(?) så man kan kasta vatten på spisen.
Efteråt kände jag mig så ren och fräsch, och supersugen på choklad så jag knatade ner några meter till Select och köpte choklad och! - en burk crowmoore cider...  iskall cider när  jag kom hem och lite choklad.. toppenkväll! Så ikväll har jag handarbetat, tagit hand om mig själv och bara njutit och vilat.. Snart kommer bilden på presenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0