Ikväll fest

Då var kongressen klar! Den var oerhört intressant och innehållsrik! Jag var lite trött bara,  inte stigit upp kl 7 på en lördag på väldigt länge... (Den varade mellan 9-16).
Har just nu slängt i mig sallad för att sedan börja fixa mig inför kalaset ikväll. Blev bjuden på födelsedagsfest igår av en  "ny kompis" och jag kommer gärna. Hihi, hon är rolig den nya kompisen, hon ringde igår och sade att jag var bjuden men undrade var jag drog gränsen för hur börja umgås med nya bekantskaper.... hihi det e klart att jag kommer på kalas ju :D... hon är så himla rolig och gullig!
ujuj... nu ser jag att tiden rinner iväg... måste hoppa in i duschen och sedan välja kläder ( ve och vånda!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0