ytlighet och prytlighet

Ska på kräftis om två veckor med nygamla kollegor..... Och ytlig som tusan som jag är gick jag igenom garderoben igår för att kunna ha det färdigtplanerat vilken klänning det blir. Brukar gå på vilken känsla jag får när jag tänker på evenemanget, men nu har jag en känsla och tre klänningar att välja mellan.... Ujuj vad svårt det blir.... För att glädja lillesyrran lägger jag ut bilderna här på vilka valet står mellan ;)
Sen ska jag sminka mig oxå: tog en liten pix när jag sku fixa till mig för dagen...
Nå, det e ju en liten tid till festen så kanske jag kommer på till slut vilken jag ska ha... bekvämlighet och spillvänligt tyg har aldrig varit nåt för mig, jag tar det jag vill ha på mig när jag vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0