designen (och öron)

ja nu vet jag inte alls...  säg gärna till om ni kräks av designen... jag vet varken ut eller in om detta är snyggt eller inte för det finns så mycket fint man kan sätta som bakgrund....
nu ska jag gå och lägga mig efter att ha sett på crime mysteries på nätet ( youtubar flitigt nämligen). Har varit på styrelsemöte tidigare ikväll och ska på ytterligare ett möte imorgon för att diskutera viktiga frågor.
men först ska jag nog gå till  läkaren.... känns nämligen som om jag har en plåthink över huvudet och öronen värken som  bara den. Hade ju hörselgångs-inflammation för några veckor sedan men det blev inte alls bra, eller jo några dagar bara men nu är det än värre än då jag fick behandling.
En rolig historia från då jag fick behandling var att läkaren berättade att jag hade små knutor på trumhinnan.
-Varför då? undrade jag.
- ja alla har ju ett bäst-före-datum vid 25år, sen går allt neråt och du är 29, svarade läkaren flinande.
Jag ba`:
- Oooookeeej....... ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0