nya innestället

Nu är hängmattan från Peru uppe!
Kan ju säga att vi slåss om platsen, något skönare finns nog inte än att ligga och gunga sakta medans man läser en bok. Det enda som hörs är fågelkvitter och trädens sus. Det tråkiga är väl att vi bara har en, så man måste vänta på "sin tur" hela tiden....
Har denna vecka verkligen "semester", dvs att jag ska vara ute på landet hela tiden och bara njuta av naturen (förutom imorgon då jag har frissa-tid). Jag tänker bara läsa och sola och ska absolut inte tänka jobb på grejer el annat arbetssamt.
Annars har jag haft gäster här ute till huset, känns genuint och supergott att bjuda på trädgårdens bär och handmalet kaffe :)
Är überförtjust i min gamla kaffekvarn jag köpte på loppis (plus så får man träna sina armar oxå varje gång man ska ha sig en kopp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0