Julgranen

Sådär, då var julgranen inne ( hehehe ni ser att det är en köpt minigran va?=)
Jag har aldrig fattat det där med att ta in julgranen på julafton och sedan ha den ända fram till tjugonda knut (ivägen på nyårsfesten!) Nej nej nej, jag vill ha julgran långt före julafton för det är bara med en gran som jag får riktiga julkänslor. Julgran och snö- då AR det jul i luften... :)

Här är även årets pepparkakshus som jag kämpade tappert med ...

(de flesta bor faktiskt såhär)


Och....
Toppen på moset är äppelmoset! Två olika sorters blev det - Vanilj- och kaneläppelmos. Jga är mer inne på att det ska avnjutas på ädelost och kex + en sipp  gott rödvin.  men de som får burkarna får gärna ha den på gröten också såklart ;)


Nu fattas bara etiketterna till burkarna.... får se vad jag hittar på....


Nu blir det bio med en kompis (Twilight) = skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0