sista spurten innan jul

Här är de sista projekten innan jul.... en robot och sedan ska systers basker börja färdigställas. Sedan börjar jag ta en paus över julen tror jag. Nya tag får tas efter nyår :D
snart är alla delar klara så då är det bara att fylla den med vadd och brodera olika mönster på.
Bilden ovan är min egen såklart men den nedanför kommer från virkverkets blogg och mönstret har jag fått från hennes bok välkommen till virkligheten.
Det är den stora blåa jag håller på med. Baskern jag oxå håler på med har jag skrivit om förut och finns under kategorin pyssel.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Lyckliga dom som får en julklapp av dig! :-)

2011-12-21 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0