lokal

Ja ett par dagar har ju gått nu och jag var ju hemma i torsdags och vilade lilla tummen. På kvällen var jag på julbord med facket och valdes sedan in i styrelsen där.  I januari 2012 börjar jag och är verkligen taggad inför uppdraget!:D
Nu på fm ska jag ut på stan och ragga festlokal inför  min 30-års fest... Har ju råkat bjuda en massa folk men inte hittat någon riktigt bra festlokal nånstans ännu ... smart... Jag bor ju i en liten två på 35 m2 och är vi mer än fyra så blir det för litet. Förresten har jag ju egentligen fått tag i en underbart fin lokal mitt i stan som är mysig och perfekt för fester - enda kruxet är väl att man inte får servera alkohol där. För mig skulle det faktiskt gå helt bra, men jag tror nog att min familj och mina vänner skulle tycka det var liiiite väl hardcore att ha en nykter fest. Inte för att jag är någon nykterist - nå nej jag pimplar vin och går ut och dricker drinkar.  Men en tanke e ju att  man faktiskt kan gå ut på krog  efter bjudningen.... eller??
Nå får se vad jag hittar för annan lokal....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0