present som värmer i hjärtat

Titta vad gulligt!
Jag var hemma hos en god vän igår och hon gav mig dessa koppar i present. Hon har alltså gjort dem helt själv - köpt loppiskoppar och smält ner gamla ljusstumpar och satt ny veke i. Helt fenomenalt och jättesnällt! Jag fick även hem egengjorda praliner!
Vi brukar inte träffas så ofta då hon jobbar skift och jag dagtid, men när vi väl ses så umgås vi i timtal och har asakul! Igår var jag hemma hos henne nästan tio timmar och drack vin och skrattade och skvallrade. Och så provade vi ostar tilll olika viner - har inte haft så kul på länge!

Kommentarer
Postat av: SandraAngeliqa ❥

Hej! Vill du superenkelt tjäna pengar på din blogg? Du kan tjäna upp till 70 kr per besökare och det är helt utan åldergräns! Jag har skrivit om det i ett inlägg på min blogg, läs här: http://sandraangeliqa.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-bloggen.html

2012-01-04 @ 14:03:51
URL: http://sandraangeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0