grönt är skönt + en långis

Har suttit på ändan hela dagen eftersom  det blåste storm ute tidigare. Nu börjar det faktiskt kännas rastlöst, så jag planerar att gå ut på  en långis efter middagen. Smäller btw upp en bild på middagen som jag inköpt på butiken runt hörnet. En massa grönsaker - zuccini, spenat och grönkål och rökt lax.Mumma!
Nu låter det som om jag är västa friskusen (och ja, som jag sa förut så ska man äta mycket grönt varje dag) men ikväll blir det ost och kex och när syrran kommit till mig imorgon blir det VIN, ost och kex. I massor! ;)
På tal om grönt har jag hittat en lösning på att slippa alla slippriga halvruttna gurkdelar i kylskåpet (slänger alltid nästans hela gurkor för jag lyckas aldrig äta upp dem) - jag skiter i att köpa gurka härmed! Nu ersätter jag all gurka med zuccini och det fungerar toppen- och ät mkt gooodare ;)



Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Vad kul att du gillade bloggen så mycket att du ville följa den :) mums finns ju inget godare än rökt lax! :D ha nu en trevlig kväll med så god mat ;)

2011-12-09 @ 19:23:19
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0