ditten och datten


I lördags var vi på lilla holmen allihopa, se så vackra färger påfåglarna har!  Sitter och klurar ut ett mönster på att göra en amigurumi-påfågel, blir det bra så lägger jag upp en bild senare, tänkte börja virka imorgon.

Älskar vackra bilder med färg och form, speciellt i huset. Och vackert blir det i köket med olika grönsaker. Jag brukar göra min famous röda chilisås som passar till allt så fort det kommer gäster.
Nu ska jag lägga i lite toning i håret, det blir ljus guldkoppar ( nicole kidman-rött). jag är ju redan rödlätt men vill förstärka färgen lite. Asså, för några år sedan när jag hade håret ner till midjan, så anklagade en bekant inom mr J´s familj mig för att färga och slinga håret utan att erkänna det. Det var naturligt rödblont och jag har fin färg med "slingor". och hon kunde inte tänka sig att det var äkta. Vad tokigt, varför sku man inte stå för att man färgar???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0