man kan grubbla sig sjuk -men även tänka sig frisk!!!

Hmmhmmhmm. har inte bloggat nu på nästan en vecka och det beror på att jag varit i uppsala akademiska sjukhus för flera olika undersökningar. Var riktigt toppen - jag satt fastkopplad till en apparat mellan kl 7-16 ( med en slang i näsan ner till magen för att ge ett exempel). Sedan kom mamma från stockholm och vi shoppade loss och åt thaibuffé, mumsmums....
Jag går inte närmare in på vad jag har för sjukdomar för jag vill inte låta som en gammal tant som bara sitter och gnäller över alla kroppsplågor.. sen är jag även duktigt allergisk för personer som  bara sitter och ältar ältar ältar sina bekymmer om och om igen till allt och alla- vilket enligt mig bara leder till bitterhet. Och bitterhet fungerar som att du  dricker giftet och hoppas att den andre dör. Totalt onödigt och jag vill inte bli en sådan person.
Jag tror innerligt på att man kan grubbla sig sjuk -men även tänka sig frisk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0