en tand kortare (?) :D


Var hos tandläkaren nyss, har ju fått rotfylla en tand i januari som fortfarande gör ont... ja idag kom dom på att de måste slipa ner en bit av tanden för att jag hackar och gnisslar på tänder på nätterna och då tar det i tanden som blir öm... :S Nåväl, nu e det gjort och nu ser det hemskt ut! Jag fick ju iofs välja om jag vill bygga upp tanden - men det kostar ju multum! Hmm... jag blev lite tagen på sängen s.a.s när jag låg  där i stolen och  han tog fram slipen.... Nu skulle jag ju vilja ha fått en dag eller två för att fundera på saken... Han (tandläkaren) lovade  iofs att det bara sku vara jag som såg att tanden är kortare... men jag vet inga jag heller...


NU till annat!

Jag tog ett foto igår på en fin detalj i farstun, i hörnet hänger ett rep som vi ibland använder... men jag har bestämt att den nog ska få hänga kvar där även efter renoveringen... det ser såå snyggt och genuint ut.  Älskar att ha stilleben lite här och där...





NU back to work.. hihi.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0