kort till kortis

Hihi, det kom en kommerntar om bilder till inlägget Kortis ( S) så jag fixar lite här... Dock har jag en prick ( läs finne) i pannan och  sovit för lite  så att jag ser ut som ett röppel just nu för att lägga ut bild på ansiktet just nu. Så tog en liten snutt bild  på håret som är nyklippt och färgat i nyansen Sun-kissed blonde ( ljus kopparblond) - inbillar mig att det är  den som är Nicole kidman-röd som alla säger passar mig....
Jag har klippt håret i en frisyr som kallas Pixie, asså kort  söt  frisyr  som var poppis på 60-talet. Min stilikon på den fronten är Michelle Williams och jag förösker så gott som det är möjligt att efterlikna ( dock har jag så tjockt och lockigt hår att jag inte på längt när har så "platt" hår som hon=
Min nya ögonskuggefärg är aquamarin från smashbox... är så hiskeligt trött på brunt och beige som jag haft i hundra år! Nä nu är det FÄRG som gäller! Många säger ju även att min egen ögonfärg går i aquamarin - till och med en person på jobbet insisterade på att jag använde färgade linser..... Nå nej !
Lägger in en liten och suddig bild här på frippan. Alla nya kläder, som är "kopior"  som jag köpte i sverige lägger jag ut lite senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0