torsdag

Igår var jag på en fortbildningskväll för tjej- och killgruppsledare! Jätteintressant!  Nu hoppas jag att jag får mer tid ev  nästa höst för att starta upp en grupp igen, har haft det vilande" nu 2 år.
Sedan v ar energin och humöret på topp att jag var tvungen att promma av mig lite - 9 km blev det.
Och ikväll går jag på ett grymt  gympass igen.
Sedan i helgen blir det besök i kära Stockholm igen. Jag har inte skrivit nåt om detta tidigare här i bloggen, men det är så att en av mina systrar drabbtas av bröstcancer, men är nu färdigt behandlad och det ska firas med en härlig "friskmiddag". Jag är verkligen så lycklig att jag fortsättningsvis får ha min älskade syster i livet och det har inte varit en lätt period från attt hon fick diagnosen.
Men nu ska vi fira med henne och jag längtar så att få träffa henne igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0