Vad göra nu?

hugaligen, nu är det sista dagen inne inom många områden i mitt liv. Idag är det valdag, och jag har ställt upp som kandidat och allt arbete och olika möten man haft inför valet är därmed slut. Inget mer av det tar upp min tid, sen får man ju såklart se var man hamnar efter valet (jag håller ju tummar och tår och tror på många mandatplatser för mitt parti).
sedan är det sista dagen för mitt pluggande, jag har lämnat in hemtenta och varit med på den sista diskussionen på forumet. Det enda som återstår nu är träffen sista oktober, sen har man genomfört denna kurs.
Och snart dagen inne där jag ska lämna in min avskedsansökan på min ordinarie tjänst... en era tar slut ändå, har ju alltid identifierat mig med mitt yrke och inom det området, nu blir jag en fri fågel som gästspelar lite här och där till jag äntligen hittar hem ( har ett drömyrke som jag skriver om senare, det "finns" nämligen inte ännu).
Så idag tar en massa saker, viktiga saker slut för min del, allting har ju en början och ett slut och det är en ständig sammanhängande spiral....  så vad göra nu då? Ja, bara vänta på fortsättningen eller den nya början kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0