det senaste

sitter och pluggar på tentan igen... det går ju såååå bra som ni märker..... Jag känner att jag kommer att flunka big time  pga av min oerhörda lathet!!
Näväl det har ju gått ett tag sedan jag skrev nåt här så tänkte sammanfatta de senaste dagarna..
I torsdags var jag och såg på e helgalen störtskön komedi: Bridesmaids!
Jag är lite allergisk mot amcoms med deras tillvridna samhällsskildring och saknad av djup, men dennna var verkligen asbra och rekommenderas varmt!!
Igår jag var ute och klubbade med vänner! Asakul! Fick tag på denna finfina kreation från Rutzou på 70% rea, det ni! 
Har två vackra kreationer av detta märke nu. Ett svart bälte i midjan och höga svarta stövlar så  blev det helljuvligt!
Vi hade först en tjejmiddag med tillhörande skvaller, skratt och god mat, dessert och vin! Lite senare in på natten bjöds det på  grogg och Pätkis-shots (mintchoklad), se bild, Mums!   :D

på sennatten kom vi in till stan efter en vinglig, rolig cykelfärd och  gick in på nattklubben, dansade loss och träffade trevliga personer. Dock höll jag o mina vänner på att få ett glas som kom farande från skyn i huvudet men klarade oss... nåja bara en bisak.
Blev bjuden på en shot btw - "vad vill du ha?" - "en nyponshot" sa jag men fick sen en jägermeister :O.
ja, mycket märkligt händer på denna klubb vid namn Kino. Förra gången jag var där kom det fram nån  som sa att han varit kär i mig i tre år.... Jag har bara ett blurrigt minne av att jag bara svarade: ok, cheers! och gick.....
Kom hem inatt kl tre-fyrisschh go, glad och full såklart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0