oh no!

Jag vet inte vad det tog åt mig i skoaffären i förrgår!
Jag var på jakt efter ett par rediga svarta stövlar som man kan ha till alla sorters kläder, och som kan användas i flera år. En budget hade jag för detta och tyckte att det var värt att lägga ner lite pengar på ett par snygga allroundskor. MEN det första jag ser i affären är ett par ROSA BLOMMIGA knähöga kängor som jag bara måste prova. Och när de väl satt på mina fötter kunde jag aldrig för mitt liv tänka att ta av dem igen! Jo, så jag köpte dessa skor,  för samma peng jag tänkte lägga på ett par ordentliga svarta läderskor som skulle hålla i flera år.... Det VAR ju även bra rea på dem...

Jag vaknade med ågren igår faktiskt,  tänkte att vad fasen... slösa pengar på dessa. Så jag kontaktade affären och frågade med min väna "det-är-synd-om-mig- jag-visste-inte-bättre-snälla-låt-mig-lämna-tillbaka-dessa" -röst. Men icke, det vet ju varenda jävel att man inte får lämna tillbaka reavaror....
Så nu är de mina... Och jag  hade premiär med dem idag.. och jo, nu när det är ödesbestämt att de tillhör mig så gillar jag dem skarpt!



Jo, annars då? Jo på fredagh har jag tjejkväll hemma hos mig och  jag hade planerat att åka till stockholm  på lördag och  hälsa på min familj men  nu smyger en förkylning på och en stress i kroppen så det blir kanske att vara hemma istället. Jag vet ju att jag träffar dem snart igen (kommer att vara i sthlm två helger till framöver) men jag saknar dem alla ändå. Lägger in en bild från när jag och lillesyrran fikade i stan med hennes lille son. Så här ser det ut när man fikar med barn, det är mycket man ska ha med sig.
Vi hade det så himla kul då och jag gillar bilden verkligen pga minnena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0