PDD

Har fått tung bak i dag också och har legat på sofffan och surfat runt en massa på nätet. Men "PDD" har jag jag rabblat som ett mantra i två timmar, alltså " måste Påskpynta och Diska och Dammsuga". Och se - nu är jag uppe och har utfört mina sysslor.
jag är en sån som är helt uppe i det blå ibland, eller så egentligen har jag många bollar i luften samtidigt, så många att jag ofta får skriva små listor eller som just "PDD"-mantran.Jag får skriva upp diska dammsuga, messa NN (ja till och med att kontakta folk måste jag skriva upp). När jag exempelvis städar kan jag gå från vardagsrummet  där jag just stängt av dammsugaren, in  i köket och ser att vattenkranen står  och spolar. -ja just det... jag höll på att diska...
Så snurrig är jag.... Men saker och ting blir gjorda iaf, det får man vara glad för. Nu ska jag faktiskt kila ut och plocka in lite ris för att sätta fjädrar i dem :)
sedan är jag sååå förbenat trött... det har blivit så sena nätter nu de senaste dagarna... tydligen så har jag lite tid till en god kandidat till drömprinsen iaf... berätttar mer om det senare ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0