söndagmorgon

Nå det bidde ingen utgång igår. Jag hade så trevligt med en kaveri  och vi delade på två flaskor vin och  åt en massa gott.  Sent på natten gick ögonen i kors så att gå ut och svänga sina lurviga fanns ej på kartan. Så drömprinsen har jag inte tid med på länge. Han får vänta ;)
Nu på morgonen har jag bakat surdegsbröd sedan kl 8, jag vaknar alltid tidigt när jag druckit  vilket kännas ganska bra då man kan pyssla lite med varje.
Men det som alltid  är rutin för mig är att kolla på Robins och Go´kväll Lördag via svtplay.se till morgonkaffet. Jag missar det aldrig!
Nu är det bakningstime och snart ska jag gymma lite med min nya pilatseboll. Pilatesboll is da shit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0