adopterad av en katt

Jag var på gymmet på ett killerpass ( body attack) tidigare dag men efter att ha tagit mig hem och betalat räkningar  behövde jag lite frisk luft. Såpå ca 5 km jag kom just nu in från en promenad 
Och när jag kom hem var denna lilla sötnos vid min dörr, den brukar ligga på mina utemöbler eller i min rabatt  ganska ofta och ikväll gick den nästan med mig in. Och den är verkligen urkelig!
Jag lägger upp en bild som är från förra veckan då den nästan kom in genom mitt sovrumsfönster, den satt på altanen utanför och lekte med persiennerna och när jag pratade med den försökte den ta sig in men ångrade sig sedan :)
 
 
 
jag bjöd den just på lite grädde fast jag absolut vet att man inte får mata andras kattor, men denna är såå söt och jag känner mig lite adopterad av den! Det är en ära att en främmande djur söker kontakt, och denna kisse är välgödd och mår bra så den gillar mig bara helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0