Skam och skuld

Ojsan vad det var jätte jätte jääääätte länge sedan jag skrev här. Jag skäms!
Ja, jag kan bara kort sammanfatta mitt lilla liv från senaste inlägg tills nu och det är att jag vistats mycket i Stockholm med familjen, varit kort på Åland, dejtat, slutat dejta, varit sjukskriven pga handskada, haft semester och sökt nytt jobb.
Jag fick det nya jobbet btw. Så nu alla ni som läser, detta är mitt fjärde jobb jag haft sedan jag startade bloggen :) Jo nu ska jag börja jobba inom psykiatrin igen fast på en annan enhet som jag inte varit på förut. Jag vet att det låter lite hoppjärkigt men men så är mitt liv, jag vet inte om jag blir av med denna ovana :)
Imorgon är min första dag på nya jobbet så ikväll blir det att se på serier på laptopen (Dexter, Cold Case och så lite Crime mystery). Har jobbat på att vända dygnet nu i tre dagar så jag hoppas jag kan sova gott och länge inatt så man inte är helt mosig i huvudet imorgon :)
Nu ska jag logga ut för det kommer snart personer som ska hämta sina saker, jag säljer nämligen allt onödigt jag har på nätet: Jag blir av med allt och tricket ligger i att vara så billig som möjligt, då får man köpare. Först och främst vill man ju bli av med allt och sedan är det kul att folk blir glada över att de "fyndar".
Återkommer snart, har såå mycket att berätta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0