Taken

Chocken över det nya har nog lagt sig, men nu börjar jag fundera ytterligare.... Jag  hoppas nu på att komma in på samma utbildning men på en annan ort lite närmare så jag kan åka fram och tillbaka med färjan. Imorgon hoppas jag få veta om jag kommer in nån annanstans men kommer ändå prata med chefen imorgon om hur jag ska lägga upp det. Det är ju dags att börja boka in allt och se till att söka ledigt. Det är bäst att göra allt klart direkt, kommer jag in nån annanstans så är det bara att börja boka om. 
Det är rätt så spännande det här, nåt helt nytt öppnar sig för en och en massa nytt folk, nya erfarenheter och kunskap kommer med detta och inget kommer att vara som förut :)
Flyttar jag blir livet ännu mer spännande. Flyttar jag inte kommer ändå den nya erfarenheten ge mycket.
 
Igår bjöds jag på rabarberpaj hos en kompis och jag tog med en flaska bubbel för att fira lite och så satt vi ute och snarvlade i timmar. 
 
 
 
Nu ska jag mysa i soffan med tusen episoder av  Spielbergs "Taken" som är så bra. Mycket för att jag gillar mystik men mer för att jag gillar Desmond harrington ( spelar även "Quinn" i serien "Dexter"). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0