drömmer sig bort

ooooOOOOooo vad jag längtar till att få flytta in i min nya lägenhet och få måla om och pyssla. Just nu har jag  en massa flyttkartonger överallt och det känns så trashigt. Har helt förlorat motivationen till att städa och plocka undan efter mig nu när det ändå ser så stökigt ut med alla kartonger i varenda vrå.
Jag fick godkänt av hyresvärdarna ang. mitt färgval för de olika rummen så när det beger sig lägger jag upp före- och efterbilder :D

Annars då? Jo hela veckan har varit full rulle hela tiden (förutom feber-måndagen då), varje dag är det nåt på G och jag både njuter och känner mig ganska stressad. Fast på lördag har jag bokat me-time på kvällen, då ska jag bara ägna mig åt att skriva dikter, lyssna på Tom Waits och eventuellt ta ett glas rött. Det är nämligen enda kvällen jag inte har nåt bokat denna vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0