passar ...passar inte

Så här lever jag just nu. Med lite  färgfläckar här och var. Ständigt ändrar jag åsikt om färgen. Först är den perfekt, sen ful, sen intressant, sen kräkig...
Den är mycket mer lila på bilderna, jag skulle själv beskriva den som blå/grå.
Skymt av mitt skrivbord och min karmstol jag sitter i just nu vid datorn. Mörka färger.
Matchar färgen?
Min gamla kaffemugg från tiden jag jobbade inom akutpsykiatri... saknar jobbet och kollegorna när jag ser denna. Råkade tappa den i diskbänken så nu får den förtjäna som pennhållare.
Detta är i hallen, lekte med tanken att samma färg skulle vara i både vardagsrummet och i hallen då de är lite länkade..... men eh? Får se hur jag gör. Imorgon kommer en kompis och tittar och ger råd. Den fina tavlan har jag förresten fått av en annan kompis som är bara för snäll, jag som älskar prinsessor fick en tavla som heter ungefär " den starka flygande prinsessan klarar allt" fast på finska! Älskar färgerna och allt med den!
Myshörnan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0