målare, micro, skitprogram

En sten har släppt från mitt hjärta!
Jag kommer att få hjälp av en målare! en utbildad riktig målare/tapetserare! Puuuuhh.... Jag orkar inte leva med mina färgfläckar någon längre tid, och inte heller med den fula färgen som finns annars på väggarna. Så nu redan nästa vecka kommer hjälpen. Jag längtar så att få sitta i mitt hem med fina färger, i tystnad och skriva och skriva. Som det känns nu är det så mycket störningar hela tiden. jag vill att allt blir klart så att jag äntligen kan få ett hem.

Kan berätta att jag  förra veckan fick en micro som jag blev väl lite glad för. Jag har inget behov av en micro och har inte haft nån på över 10 år. Jag försöker mitt bästa för att använda den och skapa mig ett behov, och visst, det är en bra makapär men jag har aldrig reflekterat över att jag inte haft nån. Jag har haft en barndom med överflöd av allt men i mitt vuxna liv vet jag att jag klarar mig med mindre och det är en otrolig utmaning av att tex. inte ha en TV till exempel, jag har tvingats till att umgås med mig själv och mitt inre, inte ständigt försöka brusa bort tankarna  med reklam och skit. Just TVn har alltid känts för mig som en presentatör av hur jag ska tycka, tänka och se ut och vara. Samtidigt som den presenterar en massa olika program med de uslaste ideér egentligen och ger en tanken att "åh detta har jag saknat i hela mitt liv, just detta program".
Nå nu ska jag sätta mig och skriva lite den tid som är kvar av kvällen, har en del dikter som vill ut ur skallen.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0