flytta/inte flytta?

Idag är jag mäkta stolt över mig själv! Satte upp mål för studierna igår och ikväll nådde mina mål! Tjohoo!
Imorgon fortsätter jag igen och hela helgen får gå till böckerna, ganska spännande faktiskt. Det är kul att lära sig nya saker. 
Inatt ska jag försöka sova på en sak btw - kollade på en lägenhet idag som var 200 € billigare och typ en tredjedel av min lägenhet som jag har nu och jag måste bestämma mig imorgon bitti. Huuurva!! Jag håller tummarna för att jag är bombsäker på mitt beslut när jag vaknar upp, annars kommer jag ha ågren hela dagen. Jag orkar egentligen inte flytta på stört igen men känner att jag är tvungen att bryta upp från min fina nymålade/tapetserade lägenhet...
Skriver mer imorgon då jag kommit till ett beslut!
/tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0