hoooli hoooli

Jag var tvungen att vara ärlig idag om lägenheten och säga som det var: jag kunde inte besluta mig och måste vänta tills på måndag innan jag kan ge ett besked.
 
Men en annan sak som hänt är att jag kommit in på utbildningen i Uppsala nu!! Hooli hoooli, det trodde jag verkligen aldrig skulle ske. Så nu måste jag välja återigen. Känns som om senaste tiden bestått av omvälvande val och beslut och kämpandet med pluggandet.....
Jag får sova på saken till imorgon.
 
Eller nej.... jag har ju tackat ja redan till Uppsala ... men man kan ju alltid ta tillbaka det om jag nu skulle ångra mig. Men i uppsala är det heltidsstudier så jag vette fanken hur jag ska göra. Kämpa på bara och se hur långt det går innan proppen går? :)
 
/Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0