AFTERNOON TEA

Inatt var spöket här och snurrade, vi badade bastu igår kväll och hade det riktigt kiva!
Idag har det varit lite häpp-häpp och tjutt-tjutt (igen!) var på husvisning med en kompis och sedan for vi och tittade på hennes dotters simtävling. Efter det handlande inför ikväll, vi är tre kompisar som brukar träffas och ha "afternoon tea", dvs en massa gottis, grönsaksdipp m gräddfilsmömmö, lite kaffe eller vin och annat alkoholhaltigt.
Jag med  min mage och skrala ekonomi följer inte med ut sedan, de andra ska på krog utan jag blir hemma och ser på "mördare okänd" och dricker avslagen cola... hehehe.....
Nu ska jag ut på stan en sväng och sedan sätta fart med fruktsalladen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0