Good morning! Rise and shine!

Bläddrade igenom bloggen just och såg att innehållet i de flesta inläggen handlar om att jag är så trött och sover dåligt....(och festar... :S )
 Så nu har jag bestämt mig!   Det blir marsch i säng kl 22 alla kvällar hela  denna vecka. Det enda sättet att bli piggare på just nu är att ändra mönster. Jag ger det denna vecka och utvärderar sedan hur jag mår. Alla program (Hollywoodfruar, Veckans brott, Efterlyst m.m)  får jag se på reprissändning. Herregud, att sova bara ett fåtal timmar varje natt kommer göra mig grå och rynkig i förtid plus ett buttert humör, så nu är dte andra bullar som gäller! Tidigt i säng asså.
Skriver mer imorgonbitt om hur det gått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0