Längesen.....

Jag har via facebook fått kontakt igen med två systrar som jag umgicks med ett tag när jag var typ femton år. Det är så kul att få veta vad de gör nu och prata gamla minnen.
Det är svårt att tro (!) men med dessa tjejer busade jag på för fullt. Vi var ute på nätterna och drack alkohol, hade med oss en bergsprängare lite överallt och spelade hårdrock på full volym. Skrattade så att tårarna sprutade och for runt hit och dit på olika fester och evengemang.
Vi var på Marilyn Manson-konsert (och alla såg ut precis som honom!) och hade störtkul!
Och, hör och häpna här vad jag gjort i mina dagar: Det roligaste minnet är när samma tjejer och jag plus några fler drack rosa champagne hos nån gubbe som ville att vi skulle gå med i hans sekt, och jag minns att vi alla satt och smilade, utbytte blickar  och skrev under med påhittade namn... hihihihi.... Ja det kunde ju gått hur illa som helst, eller hur, men det mesta busande  var rätt oskyldigt  och vi är alla normala (?) idag och har ordnade liv (?)
Men jag tror ingen sku tro mig idag om jag berättade hur jag såg ut samt allt bus jag hade för mig när jag var liten skrutt... tycker jag är så himla tråkiger och lite präktig idag.......hihihi.
ujuj, sku kunna skriva en massa om allt busande men får väl hålla igen lite, om jag nånsin outar bloggen så får man väl dåligt rykte hehehe....
nu ner till tvättis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0