two sides ...

Har varit ute med kompisar i helgen och fått två frågor eller påståenden om mig som jag inte fattar direkt...
En kompis tyckte , med snällhet alltså, att det var svårt att veta om jag var alkoholpåverkad eller inte, han  kunde aldrig se det på mig för jag är alltid lika glad och snäll med eller utan alkohol. Det var ju smickrande, tur att jag inte är en sån där som sitter o gråter och skriker i ett hörn eller blir provocerande vid alkoholintag. Jag tycker själv att det är jobbigt med folk som blir personlighetsförändrade (främst till det negativa) framförallt när de aldrig lär sig att alkohol inte är deras kopp te och låter bli det.
Men sen fick jag även höra av en annan kompis som tyckte att jag var svår att typ "kategorisera" (vad nu det ska behövas för?). Det var typ om min musiksmak och stil... Jag är väl lite mångfacetterad...
I mitt sovrum har jag ljusgröna puttinutt-gardiner med rosor på samtidigt som  jag har tavlor på väggen av HR Giger vars verk jag älskar. Jag älskar annars puttinutt grejer, är helt galen i rosetter och prinsesskronor  och rosa fluff, men skulle gärna vilja ha ett rum med Gigers alien-inspirerade möbler. Musikmässigt lyssnar jag på soft rock mest med en touch av lite folkrock, men när jag ska städa eller peppa mig för nåt energikrävande spelas Marilyn Manson eller dödsrock på full volym...
Men jag tror inte att jag är så annorlunda... Jag gillar både och och tycker verkligen det fångar in min personlighet eller.....
Se hela bildenSe hela bildenSe hela bildenSe hela bilden
Se hela bildenSe hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0