Wupidoo!!

Wuuupidoo!!
Ikväll blir det lite rajkuli med vänner! Vi ska träffas på kalas hos en kompis som fyller år,  äter mig väl tjock där på kakor och tårtor. Fick faktiskt veta igår att gräddtårta kallas för fyllekaka på finlandssvenska. :D
Sedan kanske det blir utgång... men det får man se, kalaset är alkoholfritt men om det är någon som vill gå ut blir jag inte sen med att hänga på :)
Imorgon blir det julfest! Tjohooo, då blir det fest, det är säkert flera hundra som kommer och jag ser verkligen fram emot att parta loss och umgås med vänner och kollegor!
Jag har redan klänningen bestämd, det blir min finfina Rützou-klänning med paljetter! 
Utan jeans jacka då... utan har en svart kofta till samt höga klackar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0