051010

Sitter och stirrar ut på torget just nu... Är typ "telefonvakt" just nu och sen har jag mottagning på em.
Det är så underbart nu när alla löven börjar blandas i rött, grönt och gult. Hösten är verkligen en vacker årstid, förutom det smygande mörkret då som gör en lite tröttare.

Efter jobbet ska jag tuta ut till landet och titta på ett hus min kompis är sugen på att köpa. Det var väldigt fint det jag såg på bilden och priset var lågt. Dock var det vattenskada i taket.... Hoppas inte kostnaderna flyger iväg där....
Sen ska jag nog ta mig ut på långprommis i detta fina väder.  Imorgon blir det zumba på gym alternativt ut och jogga. Får se vad jag har lust till.....


Nu ska jag fortsätta stirra ut på torget.... snart kommer alla lunchgäster till cafeét mittemot så man får stirra lite på dem med
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0