rosetter och kvällsfika

Presentsnöret blev till flera små rosetter igår! De ska jag dekorera olika kort med. Men jag ska försöka leta fram mitt gamla presentsnöre som är rött och göra rosetter av dem oxå, dessa blev inte så juliga.
Ska på pysselkväll som sagt *längtar* och efter det blir det kvällskaffe/-te hemma hos mig med joggingkompisen. Får lägga upp bilder på alla alster sen som skapades ikväll.
Slänger även in en bild på outfiten för ikväll... ska ha mina Pippi Långstrump -kängor ikväll. :)




Klänningen är från norska designersyskonen "tho design av Nina og Lisbeth Thoresen", fyndad secondhand! Skorna är från vagabond. Älskade och hatade 50/50 från mina vänner. Jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0