här och nu och allt är bra

Åh, har en massa böcker och artiklar som jag betar igenom på jobb. Det är underbart att läsa och lära sig! Men sitter och hoppar mellan all litteratur, vill veta så mycket och det är svårt och tråkigt att beta av en bok i gången.
Bokade in mig på ett gympass idag, nu jäklar ska det blir av! Lets go, hey ho, slut på allt pösande!

Annars då?- Intet nytt i mitt tråkiga uuunderbara liv... bara sitter och väntar på att nåt roligt ska hända, vill ha nåt som stormar bort mig totalt!

Har börjat med en vana på morgonen, mellan snoozen, att reflektera hur jag mår och hur jag har det. Funkar väldigt bra, jag känner att just nu är allt helt bra och att jag faktiskt ligger i en stoor varm säng i en jättecharmig lägenhet. Det är ingen mirakel-lyckokur, jag är inte alls uppåtpositiv, men tycker om att vara i nuet och inte panika över saker just nu ( eller kanske detta håller mig just ifrån det?)
Det är inte helt perfekt mitt liv, det är jobbigt att helt plötsligt skiljas, byta jobb, ha sämre ekonomi, avstå från sina saker, få sämre kontakt till vissa kompisar som först var makens kompisar m.m....
Men allt går åt rätt håll. ¨Så om några år kommer jag att se positivt på detta, det är jag helt övertygad om.

Nä, tillbaka till böckerna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0