mifflar med designen ( a little touch of purple nu?)

humhum, mifflar och mufflar med designen lite ikväll..
Kan inte riktigt bestämma mig för hur jag vill ha den. Den jag har nu visar ju headen ganska bra, men den förra hade mer mjuka färger (mer likt mig)... Så jag kommer att ha denna design ett tag för att se vilka feelis jag får när jag loggar in och ser färgerna, kanske jag ändrar mig och byter tillbaka sen.
Imorgon ska jag på studiebesök till ett skyddshem, ska bli spännande. I en perfekt värld för mig skulle de behöva ha någon som mig att jobba heltid efter januari, precis i tid när mitt vik. tar slut.
Och såklart - i en verkligen perfekt värld sku det ju inte behövas skyddshem!!
nu ska jag mysa i soffan med lite handarbete (tantvarning hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0