nuffror nuffror..... och räkningar kräkningar

Har tagit mig i kragen idag btw....
När allt är upp och ner med skilsmässan... jag och exet kan inte komma till skott med någonting, vilket leder till att alla extra resurser man haft ekonomiskt är försvunna och räkningarna samlas på hög...
Så nu har jag bokat tid till en ekonomisk rådgivare, måste försöka bygga upp en buffert igen samt få en ordning på det som känns som kaos just nu. Visst har jag innan detta lagt upp en  budget och räknat och räknat... men det känns så bra att ha någon som hjälper en med detta så jag inte står med allt själv. Ibland behöver man en extra puff i ryggen så man kan nå ännu längre än om man var själv.
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0